Skorzystaj z dodatkowych możliwości
Wyceny znaków towarowych (marki)
Szacuje się, że aktywa niematerialne w zależności od branży i rynku stanowią nawet 50% wartości przedsiębiorstwa. Wiedza na temat wartości marki i znaku towarowego umożliwia zwiększenie efektywności zarządzania marketingowego i planowania strategicznego w całej firmie. Posiadamy odpowiednie kompetencje i wieloletnie doświadczenie w weryfikacji wartości aktywów niematerialnych i prawnych, dzięki czemu proponowane przez nas rozwiązania prowadzą do maksymalnego wykorzystania potencjału raportowanej marki, przekładającego się na wartość całego przedsiębiorstwa. Wyceniona wartość znaku towarowego – marki w ramach właściwych zmian własnościowych może być następnie umarzana nie tylko bilansowo ale również podatkowo.
Wyceny wartości znaku towarowego (wyceny marki) dokonujemy najczęściej przy:
Typowe metody wyceny wykorzystywane przez nas do wyceny aktywów niematerialnych to:
Wybór konkretnych metod wyceny dostosowujemy na podstawie naszej wiedzy i doświadczenia do specyfiki każdej z firm. Ponadto w procesie przeprowadzania wyceny marki (wyceny znaku towarowego) zawsze stosujemy indywidualne podejście, uwzględniające zarówno specyfikę działalności samego przedsiębiorstwa, jak też cele, którym ma służyć wycena. Przy ustalaniu wartości marki (wartości znaku towarowego) kluczowe jest dla nas poznanie i zrozumienie najistotniejszych czynników wpływających na jej wartość - co umożliwiają nam m.in. spotkania z Zarządem przedsiębiorstwa. Wyniki wyceny przedstawiamy w formie raportu prezentującego również zastosowaną metodologię prac oraz przyjęte założenia. Nasze raporty z wycen są pisane w sposób logiczny, przejrzysty, a przede wszystkim zrozumiały. Co również istotne nasze wyceny i raporty z wycen są respektowane przez organy podatkowe oraz sądowe.
Kontakt:
biuro@podatki-rachunkowosc.pl