O firmie

Serdecznie witamy Państwa na naszej stronie internetowej i z wielką przyjemnością przedstawiamy Państwu naszą Kancelarię "Podatki-Rachunkowość".

Kancelaria "Podatki-Rachunkowość" prowadzi swoją działalność od 1993 roku. Prowadzona jest przez specjalistów o wszechstronnym doświadczeniu zawodowym i profesjonalnym przygotowaniu merytorycznym, które posiadają niezbędne uprawnienia Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Nieustannie od wielu lat nasza Kancelaria "Podatki-Rachunkowość" Sp. z o.o. współpracuje z:
- kancelariami notarialnymi,
- kancelariami adwokackimi,
- radcami prawnymi,
- doradcami podatkowymi.
Kancelaria "POdatki-Rachunkowość" Sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą podatników gospodarczych dużych i małych, polskich i zagranicznych. Obsługa możliwa również w języku angielskim, niemieckim lub włoskim.

Skorzystaj z naszej oferty, która może być ofertą Twoją!

Management:
Prezes Zarządu: Renata Kamińska - absolwentka Wydziału Ekonomicznego w Radamiu w roku 1980 oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego z zakresu Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego w roku 1996 i studiów podypolomowych w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie z zakresu rachunkowości w 2002 roku. Wieloletnia główna księgowa z jednoczesną praktyką w zarządzaniu firmą w oparciu o kontrakt menadżerski.

Prokurent: Mieczysław Kamiński, doradca podatkowy członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych w latach 2002 - 2006. Prezes   Śląskiego Instytutu Podatkowego Sp. z o.o. w Katowicach. Członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej  Doradztwa Podatkowego. Prezes Beskidzkiego Stowarzyszenia Doradców Podatkowych od 2001 roku do 2010. Były dyrektor i prezes Firm polskich i zagranicznych. Przez wiele lat pełnił funkcję syndyka i zarządcy komisarycznego. Wykształcenie wyższe - dwa fakultety oraz studia podyplomowe.

Pytanie do eksperta

W zakładce pytanie do eksperta pojawia się procedura umożliwiająca zadanie pytania. Odpowiedź na zadane pytanie będzie udzielona przez doradców podatkowych i innych ekspertów w sposób zgodny z ich specjalizacją.

Szkolenia

W  zakładce szkolenia pojawia się  procedura umożliwiająca biuro_rachunkowe.jpg
zlecenie lub zamówienie szkolenia z zakresu objętego ofertą naszej spółki.

Realizujemy szkolenia wewnętrzne dla Firm w ramach których doskonalimy kadrę ekonomiczno - finansową Firm oraz oferujemy szkolenia z zakresu:
- rachunkowości,
- podatków,
- przekształceń,
- finansów,
- itp.
dla innych różnych odbiorców.

Zaloguj